Wednesday, September 24, 2008

Mayau aku beranak

Kena 15/08/08 mayau aku beranak, punya le kiroh aku emergency begiga ke kotak di engkah aku baroh tangga . Patut le lemainya mayau aku ngeranjai pintu belakang nya hancur kayu . Kasih amai darah pun dah kuar, apa lagi aku guna kan le kepakaran aku jadi Doktor deliver new kitten. Cun pukul 11.15 pm ada le anak ia warna putih comel nye. Tapi mayau aku tu over aktive dah beranak ia terus pansut makai mungkin lapar kali. Tang aku enda nyamai hati laban mustahil siko aja , lemai 16/08/08 aku ngama perut rasa tesangkut mungkin bisi baby kitten tapi jarak jauh amai mampos mayau aku mati nyema anak ia enda ada malam tu. Isyh... sekali nama utai di jangka aku amai, malam nya jam 11 pm aku ninga bunyi aku try le intai bisi meda kitten warna hitam tang di tisi , padu hal kitten nya go on...

No comments: